استراتژی فروش چیست؟ ۲۰ استراتژی فروش موفق که همیشه موثرند

 استراتژی فروش چیست؟ ۲۰ استراتژی فروش موفق که همیشه موثرند
به عنوان کسی که 15 سال است در فضای فروش فعالیت می‌کند، هزاران استراتژی فروش شنیده‌ام. گاهی اوقات یک‌دفعه روشی از ناکجا‌آباد پیدا می‌شود و همه به سراغ اجرایش در کسب‌وکار خودشان می‌روند. و بعد، روشی ناکجاآبادی، به همان سرعت که پیدایش شد، غیب می‌شود. البته نه اینکه بگویم کسی نتیجه‌ای نمی‌گیرد.
ادامه مطلب

اهمیت مدیریت زمان از دیدگاه آقای فرحانی

اهمیت مدیریت زمان از دیدگاه آقای فرحانی
مدیریت زمان، مهارتی ارزشمند است که به شما کمک می‌کند تا از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، به اهداف خود برسید و در عین حال، از زندگی خود لذت ببرید.
ادامه مطلب

زنجیره تامین یا Supply chain (Supply chain) چیست؟

زنجیره تامین یا Supply chain (Supply chain) چیست؟
زنجیره تامین یا ساپلای چین (Supply chain) چیست؟   این ساختار، سیستمی متشکل از سازمان‌ها، افراد، فعالیت‌ها، اطلاعات و منابعی است که در عرضه یک محصول یا خدمت به مصرف‌کننده دخالت دارند. زنجیره تأمین متشکل از تبدیل منابع طبیعی، مواد اولیه و اجزای سازنده به یک محصول نهایی است که به مشتری نهایی تحویل ‌شود.
ادامه مطلب

چگونه رضایت مشتری را جلب کنیم؟

چگونه رضایت مشتری را جلب کنیم؟
مشتریان راضی برای هر کسب و کار اهمیت فراوانی دارند؛ بخصوص مشتریانی که وفادار هستند و اگر خدمات خوبی به آن‌ها ارائه شود، تجربه خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک می‌گذارند. خیلی اوقات فکر می‌کنیم رضایت مشتری صرفاً از قیمت محصول ناشی می‌شود، اما حقیقت این است که فاکتورهای زیادی برای جلب رضایت مشتری وجود دارند. در ادامه چند نمونه از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.
ادامه مطلب

چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟ راهکارهای عملی و موثر

چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟ راهکارهای عملی و موثر
افزایش فروش، هدفی است که بسیاری از کسب‌وکارها به دنبال آن هستند. برای رسیدن به این هدف، باید از استراتژی‌های مختلفی استفاده کرد. در ادامه، برخی از مهم‌ترین راهکارهای افزایش فروش را بررسی می‌کنیم.
ادامه مطلب

جملات تاثیرگذار در فروش | کلید موفقیت در ارتباط با مشتری

جملات تاثیرگذار در فروش | کلید موفقیت در ارتباط با مشتری
انتخاب کلمات مناسب و ساخت جملات تاثیرگذار، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در فروش است. با استفاده از جملات درست، می‌توانید توجه مشتری را جلب کرده، نیازهای او را شناسایی کنید و در نهایت او را به خرید ترغیب کنید.
ادامه مطلب

اصول مذاکره فروش | راهنمای کامل برنده شدن در مذاکرات فروش

اصول مذاکره فروش | راهنمای کامل برنده شدن در مذاکرات فروش
مهارت مذاکره فروش دقیقا همانند سایر قابلیت‌های انسانی قابل آموزش است. تکنیک‌های کاربردی مذاکره فروش را می‌توان در کنار سایر اعضای تیم فروش تمرین و به تدریج تقویت کرد. ما در این مقاله مراحل مذاکره فروش را برای شما همراه با تمریناتی برای دستیابی به یک مذاکره فروش موفق توضیح دادیم.
ادامه مطلب

تقویم محتوا Content Calendar

تقویم محتوا Content Calendar
تقویم محتوا یکی از ابزارهای کلیدی در مدیریت و بهینه‌سازی تولید محتوا است. با استفاده از آن می‌توانید به نظم، برنامه‌ریزی بهتر، بهبود تعامل با مخاطبان و افزایش کارایی در تولید محتوا دست یابید. همچنین، این تقویم به شما این امکان را می‌دهد که استراتژی‌های محتوا را به‌طور مؤثرتر پیگیری کرده و از منابع موجود به‌درستی استفاده کنید.
ادامه مطلب

چرخه فروش چیست؟ اهمیت چرخه فروش

چرخه فروش چیست؟ اهمیت چرخه فروش
چرخه فروش نه تنها به‌عنوان یک ابزار عملیاتی برای مدیریت فرآیند فروش عمل می‌کند، بلکه به‌عنوان یک عنصر کلیدی در رشد و موفقیت کسب‌وکار به‌شمار می‌آید. با ایجاد یک چرخه فروش منظم و بهینه، کسب‌وکارها می‌توانند درآمد خود را افزایش دهند، روابط بلندمدتی با مشتریان برقرار کنند و در بازار رقابتی به‌طور مؤثری رقابت کنند.
ادامه مطلب

برند بوک (Brand Book) | فروشنده شو | مهندس فرحانی

برند بوک (Brand Book) | فروشنده شو | مهندس فرحانی
برند بوک (Brand Book) یا "کتاب برند" یک سند راهنما است که تمام جنبه‌های مختلف هویت برند یک شرکت یا سازمان را به‌صورت منسجم و واضح تعریف می‌کند. این سند به‌عنوان یک ابزار استراتژیک برای کمک به حفظ انسجام در تمام ارتباطات برند، از جمله تبلیغات، طراحی، بازاریابی، و ارتباطات داخلی و خارجی استفاده می‌شود. برند بوک معمولاً شامل موارد زیر است:
ادامه مطلب

جستجو در مقالات

ثبت نام فوری

افزایش 300 برابری فروش

فروشنــده شـو

ماجد فرحانی - بازرگانی

آموزش کاربردی

کاملا علمی و تجربی

بروزرسانی رایگان

دسترسی رایگان همیشه

رضایت 98 درصدی

دانشجویان ما

پشتیبانی 7 روز هفته

پشتیبانی حرفه‌ای

15 سال تجربه

برگزاری و اجرا

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید